Conditiile de garantie sunt conforme cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008
Toate Bunurile comercializate de catre INTERNILUX S.R.L. beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi , in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. In cazul Bunurilor vandute si livrate de INTERNILUX S.R.L., certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre INTERNILUX S.R.L.
In cazul Bunurilor vandute si livrate de INTERNILUX S.R.L., Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul INTERNILUX S.R.L. este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre Vanzator. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa office@internilux.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de INTERNILUX S.R.L.
Daca aveti certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei, il puteti expedia la adresa Calea Giulesti nr. 142 insotit de certificatul de garantie si o descriere a defectului.
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau suport pentru expediere contactand office@internilux.ro Departamentul Garantii.
Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de producator:
Daca produsul a fost insotit de un certificat de garantie emis de producator, va rugam sa urmati indicatiile mentionate in respectivul document. Departamentul Garantii va poate sprijini in rezolvarea problemelor aparute. Daca aveti nevoie de asistenta contactati office@internilux.ro.
Perioada de acordare a garantiei
Garantia oferita pentru produsele noi este de 2 ani conform art. 16 din legea 449/2003. Pentru produsele resigilate termenul este de 1 an conform art. 22 din legea 449/2003.
Pentru persoanele juridice, termenele de garantie pot fi diferite.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Conditii de acordare a garantiei
Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane sau firme neautorizate sau neagrementate, duc la pierderea garantiei.
In situatia in care clientul inregistreaza datorii la vanzator, interventia in garantie nu se face decat dupa achitarea debitelor restante.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei:
- produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.
- etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
- produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, etc.)
- setari si instalari incorecte
- surse de tensiune defecte
- prize fara impamantare
- patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
- interventia mecanica asupra produselor
- conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor
MentiuniIn cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Termenul maxim de solutionare al garantiei este de 15 zile conform art. 11(4) din legea 449/2003.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Daca produsul a fost insotit de un certificat de garantie emis de producator, va
rugam sa urmati indicatiile mentionate in respectivul document. Departamentul
Garantii va poate sprijini in rezolvarea problemelor aparute. Daca aveti nevoie de
asistenta contactati office@internilux.ro.
Perioada de acordare a garantiei
Garantia oferita pentru produsele noi este de 2 ani conform art. 16 din legea
449/2003. Pentru produsele resigilate termenul este de 1 an conform art. 22 din
legea 449/2003.
Pentru persoanele juridice, termenele de garantie pot fi diferite.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei
mentionate in factura fiscala.
Conditii de acordare a garantiei
Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane sau firme
neautorizate sau neagrementate, duc la pierderea garantiei.
In situatia in care clientul inregistreaza datorii la vanzator, interventia in garantie
nu se face decat dupa achitarea debitelor restante.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele
de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente, copiile de
pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele
ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate
solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei:
produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri,
componente/piese arse sau plesnite etc.
etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare
necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune,
socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de
umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, etc.)
setari si instalari incorecte
surse de tensiune defecte
prize fara impamantare
patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
interventia mecanica asupra produselor
conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii
echipamentelor
Mentiuni
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs
functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si
eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe
documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de
Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au
aflat in service.
Termenul maxim de solutionare al garantiei este de 15 zile conform art. 11(4) din
legea 449/2003.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii
si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de
solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.